Say that I'm changed
Say I'm different
Maybe I finally understand
Say I've let go
Say that it's obvious
I tell myself over and over
And over and over again

I'm ready I'm ready
I'm ready to believe

Tell me I'm strong
Tell me I'm weak
Tell me I'll never, never bend
Tell me I'm fire
Tell me I'm cold
Cold I tell myself over and
Over and over again

I'm ready I'm ready
I'm ready to believe

'Cuz I want to feel my heart
Yes I want to feel my heart
Yeah I want to feel feel feel my heart

So tell me I'm strong
Tell me I'm weak
Tell me I'll never understand
Oh, but I'm ready
I'm ready I'm ready to believe

p.s: 在 HIMYM 聽見的一首歌. 是那類可以唱進心裡的歌.

 

今天的 construction 考試很明顯搞砸了.

但真的沒有自責說沒有早些溫習什麼的. (雖然我就這樣玩了一個星期... 竟然還最後一分鐘才溫習功課...)

怎麼說都好... 在考試前確實把該讀的都讀了, 還多溫習了一遍.

考試的時候想說要怪螃蟹老師的. 但是算了啦...

雖然他出的題目真的怪怪的. 搞得我有點鬱悶... 

不過啊... 在考場的時候會這麼想...

我該不該把那些我知道的, 但感覺上很不符合題目答案也寫下去呢?

當了十一年的好學生... 父母老師都要我們不要把問題空著不答.

但有時真的, 好掙扎.

但其實最近對於這類的掙扎更多的是... 我好懶惰些那些廢話. =_=

算了啦. 心裡有數了...

A 這樣的成績, 這個學期應該跟 construction 絕緣了.

好怨恨哪... 我的 CGPA 又要被往下拉了...

好不容易拖了上來. 還以為這個學期過得挺順利的呢. :(

果然是螃蟹先生. 他跟我有仇的! 哈哈哈!

>>> 不可思議!!! 我竟然寫過這樣的東西!!! =_= 好恐怖!!! 我竟然覺得螃蟹人很好! 我竟然說我喜歡木工!!! (好啦, 我真的蠻喜歡木活的. 只是不是那麼大件的... ==''')

 

不過啊... 今天, 該繼續玩耍了.

呵呵呵. 怎麼辦? 好累喔. 想睡覺了. ><

 

 

Tell me I'm strong
Tell me I'm weak
Tell me I'll never, never bend
Tell me I'm fire
Tell me I'm cold
Cold I tell myself over and
Over and over again

I'm ready I'm ready
I'm ready to believe

arrow
arrow
    全站熱搜

    wiiz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()